Snorkeltripp


När vi var i Sharm El Sheikh bokade vi en snorkelresa!
Vi begav oss ut på havet & då blåste det upp till storm!
Båten kastade sig upp & ner i havet, vitvågorna var överallt
Det slutade med att halva bestättningen blev sjösjuka. På riktigt.
(Spyorna avlöste varandra & ansikten skiftade färg till grönt)
Jag hade tur, jag blev aldrig sjösjuk. Men det var bra nära där ett tag
Efter någon timma lugnade havet ner sig & alla började må bra igen!
Och jag, trots rädslan för hajar kastade mig ut i vattnet & snorklade!
Helt helt underbart. Att se alla färgglada firrar. Alla vackra korallrev.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0