Nyår 2010

Nyår 2010 blev... FANTASTISKT. Guldvärd! På många sätt!
Hade skippat alla höga krav på "den bästa nyår någonsin"
Tänkte istället "bara jag träffar mina vänner & Per, skålar vid 12-slaget så blir det perfekt"
Under eftermiddagen började jag fixa & styra med kläder, hår & smink!
(valde efter mycket velande en svart, enkel klänning med rosett & kavaj på det)
Drack lite "sparkling Wine".. Skålade med jägermeister med Perry!
Beställde taxi till O Learys, träffade Anna, Sara, Sofia, Lina & Erika på plats!
Vi beställde in mat (åt en ceasarsallad & drack ett glas husets vita vin)
Anna tog initiativ att köra laget runt med "det bästa 2010" som skrevs ner på en servett.
Förevigades på bild. I våra minnen.
Mycket trevligt & värt för att sammanfatta det hela!
Efter middagen splittrades vi, jag & Per begav oss hem till Hubbe & Co!
Träffade ett gäng härliga människor här också. Många skålar. Många shoots.
Vi sjöng, dansade, drack, pratade & kramades. Om och om igen.
På taket, på behrntower så skålade jag in nya året. Fick en kyss av världens finaste.
Och där & då tänkte jag "vilken fantastisk nyår"

Nytt år, nya möjligheter. Imorgon drar vi till Egypten, sharm el sheikh!



Kommentarer
Nikoninan

Gott nytt år på dig! :) hoppas ni får det trevligt i de varmare breddgraderna ! :)<3

2011-01-01 @ 17:39:12
URL: http://nikoninan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0