LTG

  • Nytt år, nya möjligheter & en ny header (bilden har Johanna tagit på mig)
  • Har lite nya ideèr för bloggen den närmsta tiden (brainstormade nere i Egypten)
  • Har planer på att skriva mycket mera om träning, hälsa & självutveckling
    (Det är det jag är mest intresserad av, så varför inte bara köra på det!)
  • Ni ska få följa mig när jag tränar inför triathlon, som jag ska göra i juni
  • Jag ska spana efter hälso-självutvecklingstips så ni också får frossa i det
  • Ni kommer också få se mängder med pics, systemkameran ska gå varm den här våren!
  • Och jag ska försöka ha en "veckans utmaning" every week som ni mer än gärna får haka på!
  • Fast jag kommer också blogga om inredning, mode, resor & vardag när jag känner för det!

    Enjoy
    :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0