Sundare beach 2011

  • Åt skogen med alla strikta dieter, alla "snabblösningar"
  • Åt skogen med all "beachen 2011 ångest"
  • Den här gången tänker jag jobba med & inte mot min kropp
  • Den här gången tänker jag inte skippa kolhydrater
  • (Och sen träna som en tok i maj månad, för att sen tröttna fram tills aug.)
  • Nu är det en ny livsstil som gäller, en mycket mycket sundare sådan!
  • Första steget är att acceptera mina skavanker (ärr, bristningar, celluliter etc.)
  • Andra steget är att acceptera att det tar tid att bygga upp min kropp
  • Tredje steget blir att fortsätta äta efter "tallriksmodellen"
  • Fjärde steget blir att försöka minska ner på "snacks", inte förbjuda det.
  • Femte steget blir att fortsätta träna som jag gör nu. Gym, PW, löpning. etc.)
  • När dessa steg fungerar så är målet att dessa steg ska vara en självklarhet.
  • Det största målet är att acceptera mig själv som den jag är, trots brister
  • Jag vill äta sunt & röra på mig för att jag MÅR BRA av det!
  • (Inte för att bli smalare, smalare & smalare!)
  • Det betyder att fokus kommer ligga på att bygga upp en stark kropp
  • (Och inte, absolut inte loosa kilon!)

Varje månad tar jag kort på min kropp, för att se resultat (vågen kastar jag ut!)
Här är lite pics som jag tog idag! :)






Kommentarer
belinda

Sv: kommer nog bli grym resa ;-) men du något jag inte förstår är varför tänker du så myvket på din vikt,hälsa,kropp när du har ej sjukt snygg kropp :-o

2011-02-28 @ 22:08:51
URL: http://belindatokuus.blogg.se/
belinda

en sjukt snygg kropp*

2011-03-01 @ 16:35:41
URL: http://belindatokuus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0