Middag alà Erik


Precis slagit in paket till Hannah. Hunden som gillar inslagspappret mer än innehållet;)


Då kan jag bocka av "köpa julklappar" på en av mina listor. Nu har jag köpt klart allt. Skönt.
På lördag firar vi en tidig jul hemma hos oss (vi reser iväg nästa vecka) tillsammans med familjen.
Igår handlade vi en massa julmat, blir julbord, spelkväll, glögg & annat skoj i helgen. Och avsked..
En månad utan att träffa (eller ringa) familjen eller vännerna:( Jisses. Tackgodegud för facebook.

Snart dags att svischa om & sätta lite färg i mitt likbleka ansikte (foundation är räddaren i dessa tider)
Ikväll blir det middag hemma hos Erik, Pers lillebror, tillsammans med svärisarna som anlänt från Hörvik.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0