Julbordet


Mammsen & pappsen njöt av julmaten (och varandras sällskap..)


Det blev ett lyckat julbord som innehöll det mesta (fast lutfisken saknades)


En presentglad hund letade efter fler julklappar i IKEA påsen;)

Det är så galet mycket att styra både i nya kursen & med resan så det blir lite dåligt med bloggandet. I helgen blev det julbord med familjen Pettersson. Mycket trivsamt. Jag hade tydligen varit snäll iår, fick pengar till resan, spel (rapakalja) en mysfilt som jag använder dygnet runt, tofflor, kalender & vin. Tack så mycket. På natten hittade jag mina föräldrar sovandes i sofforna (mammas ben hängde ut över soffkantan...) Luftmadrassen hade tydligen gått sönder. Haha, en rolig avslutning;) Det slutade med att mamma & jag fick dela säng, Per sov på en liten madrass i köket & pappa sov vidare i den ena soffan... ;)

Nu ska jag slänga i mig den sista maten, korvstroganoff & ris och sen fortsätta med mitt PM. Ikväll blir det adventsfika här hemma i goda vänners lag. Knytkalas. Glögg. Spel & trevligt sällskap. Julfirandet fortsätter!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0