Söndag


Jag försökte se "respektabel" ut på husvisningen i stickad tröja & jeans


Idag har jag haffat "vuxenpoäng". Jag & Per har varit på husvisning.
(Inga planer på att skaffa något nu, vet inte ens om jag vill stanna i stan)
Men det är ändå kul att drömma sig bort & lära sig lite hur det går till i branchen;)
Vi kikade på ett radhus som låg i Brunnsängen. Grymt läge & helt okej invändigt.

Efteråt kikade vi efter backpacking-ryggsäckar till Australien & sköna sandaler.
Hittade ett par stycken värda ryggsäcker, men är inte helt nöjd så jakten fortsätter.
Tänk, om ett par månader drar vi. Ofattbart. Underbart. Jag ska bli backpacker!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0