Karlslund


Dagens utflykt blev till Karlslund. Vi ställde cyklarna utanför stallet innan vi började promenera.
Jag skämdes en smula för min strandväska (hade inte tanke på att ta med mig ryggsäck, haha)
Och jag ska backpacka en månad. Jisses. När det blev korttagning fick jag låna Annas ryggsäck
Jag ville fånga en mer "skogsaktig image" av mig själv på bild. Och ryggsäcken gjorde susen
(Ps. Om ni ska ut & promenera i skogen så är inte en neonrosa strandbag något att föredra.)

Det var en mycket trevlig, rolig & skön promenad som avslutades med picnic på en brygga.
Där svepte jag en termos kaffe, avnjöt plommon på löpande band & åt en bit banankaka.
Vi hann med att prata dåtid. Framtid. Vi hann med ett snack med en pratsjuk äldre man.
Den intressanta, viktiga frågan "vad till du förändra inom ett år" dök upp där på bryggan.
"Leva mer i nuet" svarade jag och det tänker jag bli bättre på.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0