Vardagslyx


Idag körde jag & Per på vardagslyx, en regnig & mulen måndag som denna.
Vi lyxade till det med en varsin "pitchersburgare". En Annika Sörenstam för min del.
(En av de godaste hamburgarna jag smakat, med honung & getostdressing.)

Sen hängde vi lite på Olaigatan (Läs: Jag bad Per att åka förbi där, vardagslyx var det ja!)
Vi såg inga kändisar & vi blev tyvärr inte inbjudna på en kopp kaffe (champagne?) eller så.
Nepp. Vi hamnade istället på konsum, där vi hyrde  filmen "gränsen" & köpte godis!

Just nu sitter jag här, med nerbitna naglar & med nerverna utanpå.
Jisses. Vilken film. Sevärd. Imponerande för att vara en svensk krigsfilm tycker jag.

Snart dags att sova. Imorgon ringer klockan 06.40. Inget snoozande. Upp med tuppen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0