Raggdolls & en fika på det


Sötaste "raggisen" jag skådat


Idag blev jag bjuden på en fika hemma hos Denise & David.
Nu är de stolta ägare till två raggdolls, jag blev såld direkt.
Minsta, piggaste, sötaste, goaste raggis jag någonsin skådat.

Alltid kul att träffa Denise & David, de ger mig också inspiration för plugget!
David ska ta en masters examen (vet knappt vad det är) & Denise blir beteendevetare.
Denise är den som säger vad andra tänker, inte rädd för att ta diskussioner.
(Kvinnan är inte helt otippat aktiv inom politik & med i styrelsen på sin sektion.)

Nästa gång vi ses har jag utlovat en middag hemma hos oss. Blir riktigt kul!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0