Over and out


Om ett par timmar är min semester slut för sommaren 2011.
Jag har varit ledig i nästan en månad (!), så dumt att klaga.
Men ändå, det känns ändå tråkigt. Jag har fått smak på det!
(latmasken inom mig har varit lika nöjd som när katten Gustav får lasagne)

Jag börjar arbetsveckan med att träffa tjejen jag är kontaktperson åt.
Vi ska hänga på Olearys. Äta mat, snacka & chilla (En skön mjukstart)
Imorgon jobbar jag kväll, sen kör jag från morgon till kväll lör-sön!

Nästa vecka har jag jobb i 5 dagar. (dagtid under veckan, dag/kväll helgen)
Jag kommer jobba nästan 70 timmar innan det är dags för att kicka igång plugget.
Det ger en skaplig lön i september. Inte helt fel!




Semesterbilder från Gotland



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0