Denna tisdag bjöd på:



♥ En intressant föreläsning
♥ Träffa alla goà kursare
♥ Ny grupp (hamnade med tre damer som jag inte gruppat med förut.)
♥ Fixande av alla böcker (är ett gäng hundralappar fattigare)
♥ Häng med Malin på Vågen för att spana in Kenza!
♥ Avnjuta en god middag, alá Per (köttfärsås & pasta!)
♥ Svampplockning (fick bara span på flugsvampar, tyvärr)
♥ Fika vid Ånnabodasjön (sensommarfeelings vill jag lova)
♥ Och nu SKA jag plugga. Måste läsa ett par kapitel. Japp, nu kör jag!



Den här bilden är sann glädje mixat med sommarfeelings!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0