London in my heart


Ung & lite smått galen begav jag mig mot London med "Kakan"
(Hade knappt ett öre på kontot, men äventyr ville jag ha!)
Fixade jobb först veckan & bodde på ett hostell med backpackers!
Arbetade i barer. På lunchrestauranger. Skaffade en lägenhet med två svenskar
(Smitt & Wenkan.) Träffades på ett forum för "londonsvenskar" & klickade
Det var en riktigt rolig, (oansvarig tid!) som jag är så glad att jag varit med om!





Förväntansfulla på Skavsta flygplats, sommaren 2007

Vårt rum på Generator hostell! Riktigt roligt hade vi där!

Wenkan & Smith, mina gamla sambos!

Snyggare kök än jag hade där får jag nog aldrig igen!

En liten jag som levde livet i England!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0