Torsdag i all ära


Det blev en riktigt rolig & mysig kväll igår i trevligt sällskap!;)
Vi cyklade till gröna grodan & åt en varsin mumsig sallad!
Dermot Clemenger, en av juryn i let`s dance satt en bord ifrån oss!
(Haha, kändisstalker som jag är så kunde jag inte slita blicken från karln)






När vi var mätta & belåtna begav vi oss mot F&S för styrketräning
Blev först löpning 10 min. (fick håll direkt så det blev bara lite kondis!)
Sen körde jag på med biceps, triceps, axlar och avslutade med lite mage & rygg
Helt skönt! Rullade förbi ica & köpte lite vit choklad, sen blev det soffmys!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0