Firande av El paso

Ikväll blev jag bjuden på fika hemma hos Anna & Sara.
Vi firade El Paso på sin stora dag
(som inte är idag, men bättre sent än aldrig!)
Jag slog på stort, gav bort en ask med chokladhjärtan.
(För att jag gillar dig så mycket Niklas!)
Jag gav även bort en påse med ahlgrens bilar, storslaget värre!
Anna bjöd på fika, vaniljhjärtan, chokladbollar!
Sofia slängde ihop en riktigt go fruktsallad
Tackar igen damer!!
(Här kommer lite random pics på dessa sköna människor!)



Vaniljhjärtat kan vara en av de godaste saker jag någonsin fått smaka.
Det gjorde du bra, husmor Anna!
;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0