Söndag


Söndag. Började dagen med Edwards & Bellas bröllop
(Måste erkänna att jag faktiskt fällde en & annan tår)
Sen slängde jag i mig en tallrik med gröt innan jag & Per körde storstädning,
hela lägenheten polerades så nu känns det jäkligt skönt.
Idag ska jag plugga, har inte läst sen i torsdags så samvetet är inte det bästa..
Det gör jag tillsammans med en kopp kaffe & chokladtårta,
rester från gårdagens tacos finns också kvar vilket mycket väl kan slinka ner.
Aptiten är tillbaka, likaså kilona på vågen.
Det tackar jag för!
I veckan vill jag också träna, direkt förkylningen ger med sig.
Längtar mer än någonsimn efter att ge min kropp en omgång på crosstrainern,
eller varför inte under ett yoga eller skivstångspass?
;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0