Ett besök hos Fanny i Stockholm

En visit till Stockholm blev det i helgen.
Först gjorde vi stan,köpte mig bla. ett par lack-legging & en rutig skjorta.
Sen hamnade vi på Balance där vi körde strip-chair
Vi dansade runt en stol, på ett rätt dirty & underhållande sätt;)
(Råkade dock knalla runt med stolen åt fel håll ett par gånger)
Jäkligt kul. Lätt värt att prova på alla sätt!
Sen knallade vi hem till Fanny-Bunny, blev bjudna på tacos.
Till detta sköjdes vin ner i mängder. Sen beställde vi taxi.
Hamnade sedan på Cafe Opera.
Jag & Sara underhöll placet med ringdans bland vip-borden, älgdans mm..
Vi sprang även runt & drev med folk
"kan jag få din autograf? Men det är väl du som är Daniel i Skildavärldar?"
Ja, herregud. En karl kastade till & med sitt visitkort på mitt lår.
Dansade sedan runt med ett flin & väntade på min reaktion
Jag slängde så klart kortet åt sidan, förfärad vart världen är på väg?
Landade sedan på Max med en burgare & en chokladpralin.
En väldans trivsam kväll i Stockholm!
Alltid kul att träffa Fanny också, inte varje dag!
:)

Anna-stekpanna, jag & Fanny-bunny med min fina picnic-filt till vin!

Sara & Jag, kändisstalkers nummer ett!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0