Blommor & Spabesök


Imorse överraskade Per mig med blommor,
det gjorde min dag minsann! Tack älskling.

Ahjustja, gårdagen vill jag gärna berätta om som innehöll spa!
Jag blev bjuden på ett spa besök hemma hos Anna & Sara.
(En födelsepresent av damerna!)
Kvällen började med middag, en gò kycklinggryta & ris!
Sen fick jag förflytta mig till fotöljen, där bjöds det på fotbad.
Samtidigt så slingade Anna mitt hår & Sara peelade mitt face.
Väldans skönt & väldigt avkopplande.
Vi såg även på Mia&Klara & det serverades energibollar,
färskpressad morotsjuice & nötter..
Håret blev för övrigt kanon,
syns dock inte på denna bild som är helt mörk men se nästa inlägg!
Tackar A & P för en värd kväll!
:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0