Arg student

Pms, eller något i den stilen. Började stortjuta över min okunskap vad gäller olika lagar.
Slog igen den där jäkla boken argt & muttrade högt för mig själv. Kokade sedan kaffe & försökte mig på samma kapitel igen, tänkte tankar som "Fan, jag kommer aldrig klara det här, jag är helt körd på tentan"
Tänkte sedan om, inte konstigt att jag INTE kan detta för det är ju anledningen att jag faktiskt pluggar.
Nej, att vara student är inte lätt alla gånger. Särskilt inte när man heter Jenny Pettersson & alltid vill kunna allt på en gång..

Ikväll har jag beslut att fatta, stora som små. Kanske skulle ta mig en promenad & fundera över dem nu?




Kommentarer
Nikoninan

Stackare! men du är så duktig som håller ut ! det gäller att ta en sak i taget ! :) nämen har ni tenta snart? usch det låter inge vidare. Det ska bli spännande och se vad det är för val du måste göra :O Hoppas att det annars är bra med dig! Kram !

2010-09-06 @ 09:24:34
URL: http://nikoninan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0