Yoga & lite feber


Så här såg jag ut innan jag spatserade iväg till yogan

Kände mig allmänt hängig (och febrig=tog en ipren på dagen)
Sa till mina vänner att det inte är någon fara att träna, "har bara lite, lite feber"
(jag har läst mig till att det är okej att träna vid förkylning,
fast det inkluderade nog inte just feber)
Envis som jag var så gav jag allt på yogan, i 90 minuter.
Och vem hade feberfrossa inatt? Vem kommer inte iväg till dagens första föreläsning.
Jo, Jenny Pettersson! Hoppas jag mår bättre senare,
till andra föreläsningen & besöket av familjen Pettersson
:)



Kommentarer
eva, ju

man borde nog inte träna om han har feber, inte ens om han bara har lite lite ;)

2010-10-19 @ 12:57:24
URL: http://evaju.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0