Löpning på gymmet

Oj, jösses! Vilket jäkla gympass jag fick till idag!
Först löpning på maskinen. Mål:5 km under 30 minuter.
Sprang som en galning. Brukar ställa in maskinen på 8.4 i hastighet.
Idag körde jag först på 9.4.. Efter 20 minuter så ökade jag till 10.2
Efter 26 minuter insåg jag att jag MÅSTE öka. Körde då på 11.3
Målet var så nära. Landade på en tid på drygt 31 minuter.
Men var trots allt nöjd ändå, för efter passet mådde jag illa.
Fick till & med gå till toaletten, var rätt nära där ett tag..
(Ett säkert teckan på att jag gav allt trots att jag inte nådde målet)
Avslutade passet med lite övningar för armar, rygg & mage.
Och stretching på det så klart.
:)

Värme, sol & lite träning på beachen. Det skulle inte jag tacka nej till!

"När du är den du är,
ger du frihet till andra människor,
att kunna vara sig själva"



Kommentarer
Anders

Hej vad tråkigt med Sigge.....Men sånt är livet ;(, jag blev av med Hobbe, min bästa vän o saknar han än, ....Jag saknar dig FAKTISKT, du är den bästa tjej jag känt.....Men samtidigt var du rätt egoistisk o skum....Men så var du ju jävligt snygg med , eller är, jag vet inte....Det här är första gången jag läser din blogg sen aPRIL...Hälsningar, äckliga, hatade Anders...Kram, saknar dig, MYCKET, kommer nog aldrig i mitt mitt liv lära känna nån tjej nån tjej jag gillar så mycket, ( det är sant )....Men synd, Puss o kram!!

2010-10-16 @ 01:44:05
URL: http://budweiser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0