Läskigt.

Inatt drömde jag mardrömmar. Riktigt, riktigt otäcka sådana..
Jag drömde om Sigge-kanin. Att han började leva, sprattla i kartongen.
Detta hände under en helg, hade panik för jag inte visste hur jag skulle få tag på veterinär.
Efter en stund börjar min fisk (hade tydligen en fisk i drömmen) återuppstå. Även fisken sprattlade för fullt i en skål.
Två döda djur som började leva. Jisses. Panik.
Okej, jag erkänner det.. Jag var så skakig efter drömmen att jag fick lov att väcka Per
(Och återberätta allt i detaljer som jag inte längre minns)

För en liten stund sen fick jag ett sms

"Godmorgon älskling!
Hoppas du inte är alltför rädd för den döda fisken
"

Jag skulle kanske överväga att sluta se på film?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0