Trotsade regnet för ett gymbesök

Idag SKA jag träna. Ungefär så tänkte jag imorse.
Drog upp persienerna, såg regnet trilla ner från himlen.
Okej, jag väntar nog ett tag. Sen cykla & träna.
Två timmar senare spanade jag ut igen, då öser regnet ner!
Det finns två alternativ i ett sånt läge:
Stanna hemma i soffan & ha dåligt samvete hela dagen
Cykla iväg, bli lite blöt, köra slut på mig på gymmet & må bra all day!
Och jag valde alternativ nummer två! Det känns riktigt skönt efteråt!

En dagens bild för ovanlighetensskull.
En osminkad jag poserar i mina träningskläder!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0