Redovisning avklarad

Imorse hade våran grupp redovisning av ett arbete,
Jag (som lider av scenskräck) brydde mig inte ens om att läsa på
"Det spelar ingen roll om jag pluggar in text, får ändå black out"
Ungefär så där resonerade jag igår och imorse. Tills det var min tur idag.
Hör & häpna. Jag lyfte blicken från pappret, jag pratade på.
Tror till & med att jag lyckades andas också. Bra där Jenny.
Övning ger färdighet sägs det, jag har kommit en bit på vägen!

Fortsätter med tema Egypten på bloggen.
Här poserar jag & svanarna
(som städaren skapade av handukar varje morgon!)



Kommentarer
Eva, ju

bra jobbat :)



vilka underbara svanar och vilket jobb av städerskan! eloge till henne

2010-11-11 @ 23:30:13
URL: http://evaju.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0