Powerwalk & löpning

Fråga mig inte vad jag tänkte på,
när jag 07.20 snörade på GYMPASKOR & tog en powerwalk.
Min vanliga rutt, som vanligtvis tar 45 minuter tog en timma!!
Snö. Mycket, mycket snö. Överallt.
Mina gympaskor läckte in redan första minuten!
Tillslut började jag springa, med höga kliv. Likt en elefant(!)
Det gjorde susen, slapp då halka bakåt två steg när jag tagit ett kliv framåt.
Ja, så kan det gå gott folk. En tidig morgon, i mitt liv.

Föreläsning på förmiddagen, sen gruppis.
Efter skolan tog jag mig till gymmet, körde 5 km på löpbandet.
Nu är jag hemma, dricker proteindrink & ska snart steka korv!
Ikväll får jag finbesök här hemma av goda vänner. Trevligt!
:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0