En sliten jag.

Herreminskapare.
Vin i all ära, men jag ångrar ofta mitt beslut av dryck dagen efter.
Igår körde jag på ett "nytt" vin,
med smak av äppelkaka. Inte dumt. I liten mängd.
Nu befinner jag mig jobbet.
 I tankarna befinner jag mig hemma, i soffan.
 Tillsammans med en stor godispåse.
Jag vill sluta. Bara 2.5 timma kvar. Kämpa.
Tack för en grymt värd förfest El Paso!
:)

Under mina glansdagar, när jag var 19-20.
Då kunde jag festa till morgonkvisten,
sova någon timma och sen knalla iväg till jobbet.
Sen hem och sova någon timma, för att sedan fortsätta festen.
Det var tider det. Nu tar det MINST en dag innan jag är "normal"
och MINST en vecka innan jag överväger en ny utgång!
;)



Kommentarer
El-Paso

Tack detsamma!!

2010-03-28 @ 20:13:06
Eva

Varm & Kall är svingott :D Det enda vin jag kan kalla gott.. det smakar ju som sagt äppelkaka :P

2010-03-31 @ 17:16:57
URL: http://evaju.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0