Beslutsångest?


Där har ni mig under mina "rödglansiga dagar"
Jag har under den senaste tiden sneglat längtansfullt på alla dess hårfärger som finns.
Brunt, rött eller blont? Jag har lite smått beslutsångest.
Men även om jag har provat på alla dess färger (till & med svart!)
 Så återvänder jag ändå alltid till brunt med tillhörande blonda slingor.
frågan är om jag kanske inte skulle stanna kvar här?
För det är ju trots allt sommar = självblekt hår.
Fast det kliar i fingrarna efter en ny färg, kanske till hösten då?

Jag som brownie med picercing. Det var tider det!
Om cirka 5 timmar så kickar min tenta igång.
Under förmiddagen ska jag läsa igenom anteckningar,
jag ska också greja med jobb.
(Ringa LSS & boka in möte kanske idag eller till veckan,
vill bli ledsagare!)
Sen ska jag försöka trycka in ett pass på gymmet!
Händelserik dag, på återseende!
:)



Kommentarer
Nikoninan

Nämen kvinna du passar i allt :) Vad gör du en kväll som denna? =)

2010-03-27 @ 21:19:57
URL: http://nikoninan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0