Vankas utgång!!

Idag ska jag sudda bort min "pensionär" stämpel som jag med all rätt fick igår.
Kom hem från semestern igår. Vid typ sju-tiden på kvällen.
Då fick jag & perry för oss att cykla till Gustavikscamping för att "spana in campingen"
När vi kommer dit träffar vi på Berg & Co. (Pers polare)
Dem viker sig av skratt när dem får höra att vi skulle spatsera runt inne på campingen.
Per såg mer än generad ut. Nära-döden-skammen. "Jäklar, ni är fan som pensionärer" tror jag kommentaren löd.
Jag skrattade bort denna fisförnäma kommentar. Men nästa tanke slog mig. Vi var som pensionärer. Minst sagt.
Idag ska som sagt denna stämpel bort. Ikväll finner ni mig på Ritz dansgolv. Eller varför inte i baren?
Med en tequila i varje hand? Eller varför inte på baren. Dansandes. Eller varför inte finna mig raklång nedanför baren? Då är det som det ska. På gamla goda tider.;)

Nu är det dags för en dusch. Sen träffa Åsa. Sen jobba. Sen hem & byta om. Sen styra förfest. Sen utgång. Jisses.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0