VILL HA SEMESTER!!

Det finns inga ord i världen för hur MYCKET jag längtar efter semester. LEDIGHET!!
Nästa helg packar jag & Perry vårt pick & pack, drar iväg på en weekend. Kanske möter vi upp mina päron,
som sommaren i ära har skaffat husvagn. Inga direkta planer. Inga mål. Bara ledighet i fyra dagar. Ett tält & vi två tillsammans. Längtar efter att sätta mig i den proppfulla bilen, sjunga med till alla låtar som dyker upp på radion.
Stanna vid en vägkrog. Äta mat. Blåsa upp den stora blå luftmadrassen senare. Slå upp tältet. Knäppa på ficklampan. Läsa aftonbladet(& Twiligth så klart). Kramas. Bara vara. Finns det något bättre?:)

Försöker göra det bästa av situationen, trots att jag jobbar häcken av mig just nu. (Kör sju pass på raken) Försöker ta tillvara på sommaren. Klickar bland annat hem roliga böcker (Är helt såld på Twilight. Igår frågade Per mig vad jag tänkte på eftersom att jag såg så fundersam ut när vi åt mat. Svarade då helt ärligt att jag tänkte på Edward, om han kommer göra Bella till vampyr? Per muttrade lite till svar)

På tal om Twilight, dags att slänga mig in i bok nummer två!! Börjar jobba 07.30 imorgon så passar helt bra att glassa i soffan tillsammans med "Edward", kärleken nummer två i mitt liv just nu så här efter jobbet;)


Hahaha, bilderna från i lördags fortsätter att chocka mig!...

Stackars, stackars Berg. Anfallen av två galna damer;)

Carmen Electras video nästa?? Jisses.



Kommentarer
Sofia

Vänta bara tills du kommer till fjärde boken. Då kommer du inte kunna släppa den alls. Sträckt läste alla fyra böckerna på 5 dar.

2010-07-18 @ 13:22:32
URL: http://mittlivjustharochnu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0