Mina mål 2010

Föresten, i väntan på min andra hälft (usch, gillar egentligen inte det ordet men det låter "vuxet" så ska jag passa på att visa några mål jag har inför det nya året, 2010! (Visst känns det konstigt att säga 2010.. Beachen 10, nja en vanesak tror jag)

*Komma igång med träningen, ha som mål att träna minst 2 ggr i veckan!
*Göra bra ifrån mig i skolan
*Hitta en bra balans mellan skola, jobb och fritid = Stressa mindre.
*Umgås mycket mera med mina vänner och familj (Vill också försöka hitta fler vänner att börja umgås med!)
*Börja bugga, Yes nu jäklar!
*Göra fler roliga och värda resor, bland annat vill jag tillbaka till Thailand igen det här året!
*Lära mig laga mat. Alltså riktig mat.
*Jag lovar dig Per att vi aldrig kommer bli några "soffpotatisar" det här året- Vi ska fortsätta hitta på roliga saker tillsammans.


Jag fick en "Cykelmuff" av min bror i julklapp, lekte att det var en hatt! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0