Lyssnade på min kropp..


Okej, jag måste erkänna en sak.
Jag var nyss på Ica, hade funderat ut en rätt till ikväll.
Plötsligt tänker jag "Nej jag har verkligen inte lust eller ork att laga mat"
Min kropp skrek av trötthet (tror det beror på förkylningen & det långa mötet jag var på)
Så jag plockade bara på mig en chipspåse och en rundborste..
och gick..
Sen slog jag Per en signal och sa åt honom att köpa med thai-mat på vägen hem:)
Ikväll ska jag INTE träna, jag ska vila upp mig. (Äta chips & ligga i soffan!)
Vill bli frisk och få tillbaka min energi.
För en gångs skull så lyssnade jag faktiskt på min kropp.



Kommentarer
A

Bra där, Jenny. Lyssna på kroppen är verkligen underskattat. Våra magar kan nog säga oss ett och annat, skulle jag tro ;) Tänk vilka konversationer de skulle kunna ha... Tillsammans... Eventuellt så spårade den här kommentaren ur, så jag ska nog inte ta den längre.

2010-01-14 @ 22:07:10
URL: http://anna88.blogg.se/
n e l l y ♥

sv; jaa kanske.. men det känns lite hopplöst :/

2010-01-15 @ 16:08:34
URL: http://nnahlbom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0