Ett besök på Ikea

Jäklar, vilken effektiv dag! Har härjat runt på Ikea med min kära sambo (vi, eller rättare sagt Per har målat om i sovrummet, från mintgrönt till vitt) och vi ville hitta lite fina detaljer till rummet! Ni ska få se resultatet senare när allt är klart! :)

Och nu har jag styrt upp lite saker inför plugget som snart drar igång!
Tänk att jag ska bli socionom? En utbildning jag bara kunde drömma om, som jag aldrig trodde jag skulle komma in på!
Men jag grejade det och nu ska jag inte skylla på turen som jag brukar. För jag kämpade verkligen för att bli antagen!
Och vem kunde tro att jag, som aldrig varit direkt intresserad av skolan har börjat visa sånt engagemang att jag redan två veckor innan start har ordnat med böcker & skrivit ut vårat kursschema?
Jag har också ordnat med jobbet så jag ska gå ner till 40%, så lite cash har jag trots att jag är student!
Aldrig fel, skönt att slippa lån!
Nu är det bara att vänta in den 18:e och självklart börja pricka in roliga saker på nollningsprogrammet!:)

Nu kräver Perry lite uppmärksamhet, ska mysa ner mig i soffan med honom!
Imorgon blir det jobb igen, sen möte med jobbet, hämta ut böcker och träffa mina bästa vänner!
En händelserik torsdag verkar det bli!:)
På återseende!


Jag bad Per att fota mig innan vi skulle till Ikea, gillade mitt val att utstyrsel denna dag!
Kunde självklart INTE låta bli att posera,
för Per måste alltid påpeka att jag gör det så det blir extra kul att överdriva!:D



Kommentarer
Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-07 @ 00:54:47
URL: http://millahoman.blogg.se/
Millah

Åh vars har du köpt dom dära leopard ? Rå snygga

2010-01-07 @ 00:55:08
URL: http://millahoman.blogg.se/
Nadine

Snyggt! Gillade legginsen :)

2010-01-07 @ 17:21:36
URL: http://nadinepetersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0