En lugn start, eller?

Nu ska jag strax sätta mig på bussen till universitetet. Där blir det lunch med min grupp, vi ska också gå på en föreläsning om socialt arbete och senare idag vankas ett grupparbete tillsammans.
Mina förhoppningar om en lugn och sansad start verkar inte bli av, fast samtidigt är det på något sätt skönt att vara igång också!

Jag ska bli bättre på att svara på kommentarer, ska ta mig tiden senare idag & göra det!
För det är ju trots allt därför jag bloggar, för att få feed-back och mera inspiration till att skriva!
På återseende..
:)

Fick precis ett samtal från min älskling.. Saknar honom mer än någonsin!
Imorgon kommer han hem. Längtar! På fredag har vi en "dejt", ett biobesök;)



Kommentarer
andrea

Inga problem, allt bra ? :)

2010-01-20 @ 16:39:47
URL: http://ddeah.blogg.se/
eva, ju

vad är det du läser nu?

2010-01-24 @ 23:04:37
URL: http://evaju.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0