En hederlig förkylning

Idag fick jag stanna hemma från jobbet, har åkt på en hederlig förkylning som attackerar mina bihålor och stackars näsa som är helt täppt och svullen:/

Så nu är det kurering här hemma! Skönt att det är fredag i allafall, är ledig ända fram tills söndag!
Igår blev det spakväll här hemma, tillsammans med Anna & Sara.. Spavärdinnan var dock inte i bästa form, gick runt och snorade och nös om vart annat:D
Men det blev lite spakänsla över det hela ändå, fixade både fötter, ansikte och händer!
Sen drack vi hälsosamma teer och till det serverades det en fruktsallad samt mandlar.

Undra om jag nu ska smygstarta rensningen i min garderob? Nja.. eller kanske? Vi får se! Soffan ser faktiskt mer lockande ut:D



Ge mig min bränna tillbaka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0