Effektiv morgon!

¤Ställde klockan på halv 8 (Dagens förläsning börjar 13.15)
¤Vaknade direkt. Inget tryck på snoozeknappen.
¤Låg kvar i sängen och pluggade. Läser boken Funktionshindrade i välfärdssamhället.
¤Gjorde sen frulle. Började klura på uppgiften som jag fått och ska ha seminarie om på fredag.
¤Började sätta mig in i konstiga begrepp. (tack för att Wikipedia finns!)
¤Skrev klart halva uppgiften.
¤Sen blev det en löptur på 40 minuter i snöstormen. (både halt, jobbigt men förbaskat skönt på något sätt)

Nu sitter jag här nyduschad, ska snart fixa lunch och sen blir det föreläsning.
Jobbar också kväll mellan 16.00-20.00.
Jädrans vad jag är effektiv idag, hör inte direkt till det vanliga.

Har på mig Pers morgonrock. Den är helt underbar.
Finns på Ikea för 199:-.. Kan mycket väl hända att jag köper en egen!:)



Kommentarer
M

Härligt att vara på topp!

2010-01-19 @ 13:06:28
URL: http://conler.blogg.se/
Per

Jag är imponerad älskling!

2010-01-20 @ 09:25:44
Per

Jag är imponerad Älskling!

2010-01-20 @ 16:33:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0