Vilken romantisk karl jag har!

Fick en riktigt fin överraskning när jag kom hem från jobbet igår,
Perry hade tänt ljus i hela lägenheten och lagat mat.
Sen det bästa av allt, en låång massage till lugna favoriter.
Alla rätt. 10/10. Det kunde verkligen INTE bli bättre:)
(Förutom att jag kunde ha varit i bättre form, har åkt på en förkylning igen..)
Somnade innan 23.00 igår och har haft feber inatt.
(Härligt det ska bli att jobba ikväll)
Snart kommer mammsen, pappsen och Hannah hit i allafall!:)
Ompyssling, fika och bus med hunden, bra start på dagen ändå!
(Ska tillägga att jag också fått en ros av Per,
trots att vi hade tummat på att INTE ge något idag;) 

Tack rutan!..
Älskar dig.



Kommentarer
Johanna

Awe vad sött av dig ;) Du är då en riktig liten E.T ;) haha nejdå :) Jag p fredrik ska ut och trotsa kylan idag ;) Glad alla <3 dag!

2010-02-14 @ 10:07:35
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Anonym

Vad mysigt! :D

2010-02-15 @ 01:21:45
URL: http://liivahliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0