Mister Rabbit?

"Det är kul att det är blandat med både killar och tjejer"
Säger Johanna till mig & Felix under en paus av dagens förläsning"
Jag nickade instämmande och utbrister spontant "JAG ÄLSKAR MÄN", I ALLA DESS FORMER"
Felix sneglar förskräckt på mig, Johanna börjar skratta okontrollerat och jag försöker räta till mig uttalande
"Men jag menar att jag gillar män, alltså att det är blandat i klassen"
... 
En stund senare frågar Felix mig om vart min kille bor.
" Vilken av dem menar du? säger jag med ett skratt och tycker att jag är riktigt rolig.
Ända tills jag inser mitt misstag. Jag gjorde mig själv till ett sexmonster. En mansslukerska.

På bussen hem från skolan..
Johanna berättar att hon vill ha en dammsugare.
Jag utbrister högt & glatt att jag vill ha en "mister rabbit" (jag menar egentligen en "Mister Robot")
Behöver jag tillägga blickarna jag fick?..
Dags att vara tyst. Dags att återfå kontrollen på mitt sanna jag. Som nunna.


Mister Robot.. Du är välkommen hem till mig!



Kommentarer
nikoninan

AHAHAHAHA så himla kul xD haha mnämen Jenny vad ska Stackars Felix tro xD haha :D Det är okej att inte smyga med sina lustar vetu ;) hahaha Nejdå ;) ujuj det slutar ju bara med flumm ju =)

2010-02-22 @ 17:52:29
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
A

Jag skrattade konstant genom hela inlägget, du är så värd, jag gråter av skratt till och med. UNDERBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART! TACK!

2010-02-22 @ 22:27:11
URL: http://anna88.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0