Min lilla sekt.. ;)

Jädrans, börjar jag komma upp mig åren när jag ifrågasätter varför dygnet INTE har fler timmar?
Det spelar liksom ingen roll hur mycket jag FÖRSÖKER plugga, det händer i allafall inget (har helt ärligt knappt öppnat en bok- tentan är om cirka en månad)
Fast det konstiga är att jag pluggar varje dag?
Vad gör jag istället? Dagdrömmer, bloggar? (eller snarare läser bloggar!)
Dock kan jag med stolthet i orden skriva att jag aldrig missat ett seminarium eller en föreläsning sen starten!
Bra där jennsan;)
Idag tog jag tag i läsandet (efter en spark i rumpan av Perry) genom att styra upp en studiegrupp.
Jag checkade av intresset - och sju starka själar anslöt sig till min lilla sekt, även kallad studiegrupp som startar första mars.
Så nu blir det fart på läsandet! :)

Dags för något roligt, träffa Anna! (Vad vi ska göra är en hemlis, men jag kan mycket väl avslöja den senare!)


Där har vi den där Sara, som är på det där stället Bali.
Nää, ja e int bitter. Nu får du snart komma hem din jäkel;)


Kommentarer
Johanna

hihi ja det är ju det :) Fan va vi var grymma idag haha :D Har inte hunnit fixa med papperna men jag kirrar det snart :)

2010-02-19 @ 19:58:59
URL: http://nikoninan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0