Triathlon?

Trots snöstorm så tog jag mig samman & gick till gymmet
En promenad på 25 minuter fick mig att piggna till
På plats gjorde jag ett träningsschema för mage, axlar & rygg!
Körde på, knallade hem, drack proteinshake & lunch på det!
Under eftermiddagen har jag spånat på en idè, en utmaning!
Jag har starka funderingar på att göra ett triathlon!
(Simma 750m, cykla 2 mil & löpa 5km)
Anmäla mig till en tävling nästa sommar, kanske med Per?
Träningen blir roligare (varierad) har ett mål & en stor utmaning!
:)

Ingenting är ju omöjligt, som Gunde Svan brukar säga!



Kommentarer
Adam

Hjälper alltid att ha ett mål med träningen. Om man anmäler sig till en tävling så är man motiverad att träna oftare och hårdare. Själv har jag Göteborgs varvet och 21,1km under 1,40 som ett delmål för 2011. Kör hårt!

2010-12-17 @ 20:06:00
URL: http://cronasloparblogg.blogspot.com/
Adam

Härligt! Kör hårt och lägg gärna upp din träning på jogg.se om du inte redan gör det. Gott med en liten Morot att följa andra och ha ett mål.

2010-12-17 @ 20:33:26
URL: http://cronasloparblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0