Sovmorgon...

Idag gjorde jag det klassiska "snooze misstaget"
Jag brukar snooza, men ändå ha koll på tiden
Idag kan jag inte påstå att jag hade det..
Hade ställt klockan på 07.35, TENTAPLUGG!
Men på något sätt (minns inte ens hur) så vaknade jag 08.30
Med andra ord så har jag nästan snoosat en timma!!
Fast ingen panik egentligen, har en massa tid på mig.
För övrigt så drömde jag om mellandagsrea på Gina tricot!
Kanske skulle ta mig en sväng dit om jag får tid över?

Slänger upp en bild på järngänget för ett par helger sen
(bilden tog jag mig äran att låna av soffan själv!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0