Girlfight!

Ki box igår. Precis lika tufft men kul som jag vill minnas!
Denise & jag fightades så blodet rann (okej, lite överdrivet..)
Men jag fick NÄSTAN blodsmak i munnen. Det ni gott folk!
"Kom igen grönlök" "Kom igen gullök" "BRA KÄMPAT löken"
"Tänk på hur många julskinkor du kan äta om du tar i"
"Men Jennyvafan, då har jag ju gått upp allt jag kämpat för"
Töntarna nummer ett i lokalen, haha! Galna lökar.
Och idag vill jag stolt tillägga att jag har träningsvärk. Överallt!

Jag fortsätter med mina proteinshakes. Galet gott!



Kommentarer
Nikoninan

hahaha nämen löken det hade jag gärna velat sett ! ;) Du får hälsa henne att jag ska försöka komma iväg till er, men det är så mycket nu innan jul men i värsta fall får det bli efter jul :( nu är en släkting till mig dålig istället så vill inte åka långt bort för det nu :/

kram på dig gullöken ! :) <3 Hälsa hjärngänget från mig ! :)

2010-12-08 @ 14:44:58
URL: http://nikoninan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0