Förfest & frimis

Idag mår jag precis som jag förtjänar!
(glögg, en vinflaska & lite pepino på det)
Förfesten hos El Paso var verkligen värd, stämningen på topp!
Nya danssteg kom till, dykaren!
Drog vidare till frimis, galet mycket folk. Galen stämning!
Johnossi uppträde, där & då tappade jag bort precis varje prick!
Sökte runt, fann inga kompanjoner. Gav upp. Gick hem.
Trött men ändå väldigt glad (& rund under fötterna!)
Väl hemma började jag må illa. Fick inte i mig kvällsmackan.
Vaknade på natten, mådde illa. Hulkade i toaletten. Somnade om.
Tänkte den kära tanken "jag ska aldrig dricka igen"
Nu ska jag snart bege mig hem till Hällefors. Bli ompysslad!
;)

Jag försökte mig på att sätta posen!
Gårdagens klädsel gick i temat geopard!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0