Stekning nästa!

Jädrans vad tiden går snabbt. Bara två heldagar kvar nu! Fick precis påminnelse på mobilen att hämta ut min kurslitteratur på Rosta spelbutik. Ingen skola eller jobb än i sikte för min del, nu jäklar ska jag fortsätta njuta här i värmen. Det är 26 grader varmt & sol, dags att bege oss till stranden Nova mar Bella!
:)

Jag nere i tunnelbanan, på väg till shoppingcentret, Diagonal mar!
(Köpte mig en fin väska, kan visa bild på den senare!:)

Igår fick jag en ros av Perry när vi satt på en restaurang! Det blev chokladmunkar till fika på Diagonal Mar!

Jag vid hamnen i Barcelona!


Kommentarer
A

hejvileverlivet.com! Inte det minsta avundsjuk, absolut inte, skulle jag?! Haha. Nej, men underbart att höra att ni har det så braaaa.



Förresten! Lördag! Utgång, Sara och jag styr förfest här. Har införskaffat ett nytt spel. Har du/ni möjlighet att komma?! :) :) :)

2010-08-18 @ 10:48:21
URL: http://anna88.blogg.se/
A

Okej, ett vet ej räcker långt ;) Jag kan erbjuda närvaron av åtminstone mig, Sara, Gustav, Erika och Niklas och en jädra massa skvaller i alla fall, det kan du ta i beaktande ;D

2010-08-18 @ 23:05:31
URL: http://anna88.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0