Tack Per.

Igår fick jag en överraskning av Perry,
röda rosor! Helt fina.
:)




Kommentarer
EVELINE - Suncloud.

vad fina! :) kul att bli lite bortskämd med blommor ibland ^^

2010-04-19 @ 17:41:03
URL: http://suncloud.blogg.se/
Jocke Audell

Hej Jenny!

Mitt namn är Jocke Audell.

Jag är 30 år gammal & bor på Ekerö utanför

Stockholm...

Jag ville bara säga EN sak(eller 2 egentligen):

Nr 1:STILIG BLOGGSIDA du har...

Nr 2: Vad STILIG DU ÄR!!!!!

Du är HELT ÄRLIGT den SNYGGASTE bloggaren i HELA UNIVERSUM, om jag får vara HELT ÄRLIG!!!

GUDOMLIGT SÖT!!!

OK, det var ALLT för mig, det var ALLT jag ville

säga! -Ha ett BRA LIV!!!!

/MVH. Jocke Audell ifrån STHLM/Ekerö...

2010-05-27 @ 09:26:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0