Life taste good

Idag är det en sån dag när allt känns bra. Riktigt bra.
När jag liksom är "levande till 100%" oj, nu lät jag väldigt filosofisk.
Hur som helst, jag är jävligt glad & lycklig för att sammanfatta det kort.
Det mesta går just nu vägen. Godkänt på tentan, godkänt på de muntliga redovisningen idag.
Snart får jag träffa min familj (Vi ska ta en fika & äta ute ikväll)
Jag har fått jobba lite på mitt gamla jobb, det finns inget bättre ställe att jobba på!
Och pricken över I:et idag är deklarationen som kom!
Jag får tillbaka lite över 4000 kronor. Pressen över att vända på pengarna/spara rann genast bort.
Det kommer gå runt. Det tackar jag för!
  
                 
                 Till vänster ser ni hur jag ser ut idag. Till höger ser ni hur jag mår idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0