Fullspäckad dag, gillas!

Tog en sovmorgon idag, snoozade till klockan åtta!
Nu har jag precis lagat klart min lunch (pasta + wookgrönsaker)
Om en liten stund ska jag cykla till universitetet, ska på föreläsning ett par timmar.
Sen cyklar jag raka vägen till gymmet när jag slutar.
Ikväll blir det förfest och utgång. Inte helt fel
(Fast jag ska vara nykter på Ritz, fick jobb imorgon mellan 08.00-13.00)
:)


Vad jag saknar Per
.
Vi har varit ifrån varandra sen igår & jag saknar honom så jag nästan blir galen!
(Okej, jag är redan galen jag erkänner!)
Snart två år tillsammans & jag är fortfarande tokkär
Tur att han kommer hem ikväll & stannar tills fredag.



Kommentarer
Petra

underbar header! ;-) hehe absolut hojtar till om det skulle behövas. just nu är han hemma så det är lugnt! tack ändå för din omtanke. kram

2010-04-08 @ 11:18:58
URL: http://inredningstokig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0