Känn dig väldigt saknad.. Mitt kära kaffe

Nu var det ett tag sen jag skrev här, vart har jag då hållt hus?
Jag har varit sjuk, i både en förkylning och urinvägsinfektion.
Men nu är jag på fötter igen och mår bra.
Eller nu ljög jag, för jag har lagt av med kaffet-
och har en hejdundrans huvudvärk (även kallat abstinens)
Jag går runt i min egna värld, svarar knappt på tilltal och drömmer
om nybryggt kaffe. (jag drömde till och med om pulverkaffe idag!)
Önska mig all lycka jag kan få,
för att sluta med kaffe är 100 ggr svårare än att lägga ner allt vad socker heter!
Nu ska jag fixa iordning mig för-
ikväll blir det middag tillsammans med Anna & Sara!


Kommentarer
Nathalie

Får börja dricka te istället! Grönt te, både gott och nyttigt :)

2009-09-03 @ 20:34:50
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/
Nathalie

Ja jag dricker flera koppar grönt te om dagen, har aldrig druckit kaffe :)

2009-09-04 @ 10:47:07
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0