Och självklart är jag en av dem..

Dem varnar: För Svininfluensan
Dem uppmanar: Ta en vaccinationsspruta så håller du dig frisk
Jag tar en spruta och blir sjuk.
Min arm är öm och svullen (har sovit med en kudde under armen i två dagar nu och måste skippa Bh:n då jag inte kan föra armen i några konstiga vinklar)
Och igår kväll fick jag hög feber. Var varm som en kamin (tempen visade 38C) och vaknade upp helt feberfri imorse, vad händer?
Läste på bipacksedeln: 1/10 råkar ut för dessa biverkningar. Och självklart är jag en av dem som råkar ut för det!:)


Kommentarer
Petra

nejmen usch, skräm inte mig nu. ska ta den typ i november! kram

2009-10-22 @ 16:10:28
URL: http://inreningstokig.blogg.se/
Erica

Jobbigt att du blev sjuk av den :(

Fin blogg förresten!

2009-10-22 @ 19:31:34
URL: http://ericaoo.blogg.se/
A

Se det från den ljusa sidan, du är en av de speciella ;) Nej, seriöst, vad drygt och trist. Biverkningar gillar vi inte.



Svar: Kan bara instämma i det du säger! För övrigt så ställde jag mig faktiskt och dansade här om dagen när jag kände mig lite ur balans, och lyckades faktiskt vända humöret. Helt och hållet. Gissa vem som dansade 1,5 timme hemma igår och gjorde en koreografi som jag lärde kidsen idag?! Jag! Det var kul, som jag minns det med koreografidelen och så alltså. Fantastiskt. Mer dans till folket!

2009-10-22 @ 23:41:24
URL: http://anna88.blogg.se/
tanja

stackars jenny:(... alltså en utav 10 är sjukt många. När man läser på bipacksedlar brukar d stå att vanliga biverkningar är 1 av 100, hoppas du blir frisk i alla fall! pussa basse och baloo god natt från mig:)

2009-10-24 @ 21:44:24
Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2009-11-01 @ 17:36:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0