Älskade låt, Let It Be..

"Let It Be" med Beatles, finns det någon finare låt?
Den ger mig både glädje och styrka, när vardagen är kämpig..
Just nu är det en massa frågetecken i mitt liv.. (för övrigt börjar min blogg förvandlas till en "mörkare" blogg, mitt inre speglar nog av sig en massa just nu)
Det är frågetecken om jobb, flytta eller stanna?, plugga/komma in? men framför allt det viktigaste frågetecknet, när ska jag få vara tillsammans med Per? På riktigt?

Just nu är det snurrigt, men det är en del av livet.. Om allt skulle flyta på, utan att vi kunde ta ställning till något så vore ju inte det heller bra!
Jag vet i allafall vad jag drömmer om just nu. En framtid tillsammans med Per. I samma stad, i samma lägenhet till 100%..:)

Om en liten stund blir det bio med AnnaPanna! Vi ska se Fame!
Någon som har sett den och vill dela med sig av en åsikt/kort recension? 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0