Något var annorlunda?

När jag vaknade imorse visste jag att något var annorlunda,
ni vet den där känslan att något har förändrats men ni kan inte riktigt komma på exakt vad?
Jag funderade ett tag och kom då på att jag bestämt mig för
att sluta med socker och även sagt det högt till er och min sambo som har lovat att stötta mig.
När jag kom på det så blev jag på bra humör och tog genast tag
i disken samtidigt som jag i huvudet planerade min sockerfria frukost.
Och gissa vad det blev?;) Jo, gröt med äppelskivor och kanel! Mycket gott!

Om en liten stund ska jag cykla iväg till affären och skaffa fram lite mat (så jag inte kan åka dit av hunger =snabbt sockerbegär! Jag ska även köpa en bok..
Som handlar om just sockerberoende!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0